Apie ką tavo knyga?

A

Jei negali trumpai ir aiškiai atsakyti kokia tavo knygos esmė – ar atsiras norinčių ją pirkti? 

Kodėl šitai svarbu?

  1. Knygų yra daug. Daugiau nei bet kada galėtume perskaityti.
  2. Aklai, „nesvarbu apie ką čia šita knyga“, principu knygų niekas neperka. Neperki ir tu.
  3. Dėmesio turime mažai, o laiko irgi. Taigi negalime skirti nė 1 minutės, kol atskleisi savo knygos išskirtinumą – turi tik 10 sekundžių.

Knygos esmės atskleidimas – tai keli žodžiai, kurie nusako kuo tavo knyga verta ilgesnio dėmesio.

Pavyzdžiui, geri būdai atskleisti knygos esmę:

  • „Tai pasaka vaikams apie dvi princeses, kurios sukūrė bendrą šeimą“.
  • „Tai motyvacinė, išjudinanti knyga skaitytojams, kurie skaito mažai“.
  • „Tai esė apie tinginystės naudą produktyvumui bei sveikatai“.

O blogi būdai atrodytų taip:

  • {3 minutes pasakojama kodėl LGBTQ+ literatūros mažai ir kad ši knyga išskirtinė, nes tai mažas žanras ir reikia paremti autorius, ir kažką ten…}
  • {Pristatymo metu kalbama apie motyvacijos naudą ir kiek darbo buvo įdėta į knygos dizainą…}
  • {Autorius kalba tik apie save ir kas jį paskatino šią knygą rašyti, nutylėdamas apie pačią knygą ir skaitytojus…}

Dėmesio: nėra blogai kalbėti apie knygą plačiau! Tiesiog pirmas 10 pristatymo sekundes, knygos esmė geriau nusakyti aiškiai -> ir tik vėliau pereiti prie papildomų detalių.

Tavo reklama turi būti apgalvota.

„Penkios žvaigždutės: Komunikacijos paslaptys“

Ta proga – knyga apie aiškių žinučių svarbą; su pavyzdžiais.

Carmine Gallo knygoje „Penkios žvaigždės“ nurodo penkias pagrindines komunikacijos priemones: aiškumą, susidomėjimą, aistrą, pasakojimą ir paprastumą.

Autorius kalba taip:

  • Norint susisiekti su skaitytojais, svarbu aiškiai reikšti savo mintis. Tai apima suprantamą kalbą, idėjų (siužeto) logišką bei nuoseklų organizavimą ir koncentraciją į svarbiausias savybes, kurias norite perteikti.
  • Susidomėjimas taip pat svarbus. Norint išlaikyti skaitytojų dėmesį, reikia juos suintriguoti. Tai galima padaryti naudojant ryškius, išskirtinius aprašymus, įdomius veikėjus.
  • Pardavėjas (autorius) turi būti aistringas ir turėtų mokėti perduoti šią aistrą skaitytojams. Tai gali padėti sukurti ryšį su auditorija ir padidinti skaitytojų susidomėjimą.
  • Naudodami pasakojimo (storytelling) technikas, galima sukurti ryškią ir įsimenamą patirtį. Metaforos, alegorijos ir kiti vaizdingi palyginimai įtraukti į šių technikų sąrašą.
  • Naudojant paprastą kalbą, galite užtikrinti, kad jūsų žinutė būtų suprantama plačiausiai auditorijai. Tai gali padėti padaryti jūsų darbą lengviau prieinamu ir patraukliu skaitytojams.

Knygą dar gali įsigyti internetu (bei rasi bibliotekose).

Danielius Goriunovas

Knygos „Tinginio manifestas“ ir skaitomiausio lietuviško saviugdos tinklaraščio – Debesyla.lt – autorius.

Projektas „Kaip išleisti knygą“ už šio straipsnio ir/arba pokalbio turinį neatsako, nes tai yra subjektyvi rašytojo ir/arba pašnekovo nuomonė.
>